În 10 aprilie 2019, la Comisia Juridică și Constituțională a Senatului SUA au avut loc audieri cu privire la îngrădirea liberei exprimări pe Internet („Stifling Free Speech: Technological Censorship and the Public Discourse”).
S-a discutat despre monopolul Facebook și Google asupra publicității pe Internet din SUA și despre obiceiul demonstrat de acești giganți, ca și de Twitter, de a sabota mesajele de tip conservator postate pe platformele lor.
The Western Journal informează că la audieri a depus mărturie și Chuck Konzelman, scenarist și regizor al filmului „Unplanned”, inspirat din povestea reală a lui Abby Johnson, o angajată care a părăsit industria avorturilor și a devenit activistă pro-viață după nenumăratele abuzuri și ilegalități la care a fost martoră. Campania de marketing a filmului „Unplanned” a fost sabotată de giganții publicității online, care nu i-au permis plasarea de mesaje plătite pe platformele lor. Cu toate acestea, încasările filmului au depășit orice așteptări.
La audiere, regizorul „Unplanned” a estimat că 1% dintre angajații din industria avorturilor din SUA nu vor să mai lucreze în acest domeniu. El a spus că 94 de persoane au contactat deja organizația lui Abby Johnson, And Then There Were None, care se ocupă cu reintegrarea profesională a lucrătorilor care părăsesc industria avortului. El estimează că cel puțin 1% dintre acești angajați nu mai vor să lucreze în domeniu.
sursa:Stiri pentru viata