Termenul „gender” provine din cercetarea sociologică a genului. Spre deosebire de sexul biologic al omului, această teorie observă categoria de „gender”, adică „sexul social”.
Ideea aparține mișcării feministe promovate de Simone Beauvoir, care spunea că femeia nu se naște femeie, ci devine femeie prin societatea în care trăiește.
În cartea de căpătâi a ideologiei gender „Încurcături ale genului: feminism și subversiunea identității” („Gender Trouble: Feminism and the Subversion of Identity, 1990) autoarea Judith Butler, o evreică americană, își exprimă propria frustrare de lesbiană în căutarea identității, afirmând că genul și sexualitatea, categorii aparent naturale (biologice), sunt de fapt construcții culturale. Ea argumentează că genul este un act performativ: nu ne naștem ca aparținând unei anumite categorii de gen, ci societatea creează categoria de gen căreia îi aparținem.
Gender Mainstreaming este noua ideologie care și-a propus să promoveze egalizarea genurilor/sexelor. Pe Wikipedia scrie că aceasta ar fi „o luare în considerare a diverselor situații și interese de viață la bărbați și femei în toate deciziile, din toate planurile sociale”. Termenul de gender mainstreaming s-a folosit prima dată la Conferința Mondială a Femeilor din Nairobi 1985, iar apoi s-a dezvoltat la următoarea Conferință de acest gen în Peking în 1995.
Începând cu Convenția de la Amsterdam din 1997/1999, implementarea gender mainstreaming este unul din țelurile declarate al Uniunii Europene. Unele din guverne, precum cel al Germaniei, și-au însușit deja această sarcină atotcuprinzătoare în toate programele și structurile sale politice/economice/educative etc.
Politicile de stat gender așadar apără sonor toate deviațiile morale posibile ale comportamentelor precum feminismul, homosexualitatea, trans-genderismul, ca să nu îndrăznească cineva să le numească ceea ce sunt ele de fapt: un război nedeclarat împotriva valorilor morale ale părinților și buncilor noștri.
Iată pe scurt motivele pentru care ideologia gender este cea mai mare amenințare la adresa familiei:
1. Subminează știința biologiei.
Sexul omului este înscris în structura sa genetică și fiecare celulă a omului poartă această caracteristică e genei care deosebește bărbatul de femeie: ”XX” față de ”XY”. Iar hormonii artificiali administrați pentru inhibarea pubertății și a sexulualității crează mari probleme de sănătate.
2. Este o auto-înșelare
Persoanele care experimentează schimbarea de sex sunt profund frustrate; știm din mărturiile lor gradul adânc de tulburare în care au trăit mascarada „schimbării sexului”. 41% dintre cei care se identifică transgender au tentative de sinucidere, conform Fundației Americane pentru Prevenirea Sinuciderii.
Walt Heyer, un bărbat care regretă că a trăit ca și femeie timp de mulți ani, a spus: ”Știam că nu sunt o femeie adevărată, indiferent ce scria în actele mele de identitate. Am luat măsuri extreme pentru a-mi rezolva conflictul genului, însă schimbarea sexului nu m-a ajutat. A fost o mascaradă evidentă.”
3. Dereglare patologică
Neacceptarea propriului sex este o dereglare patologică care poate și trebuie tratată pe altă cale pentru restaurarea acceptării de sine. Scopul pentru care Dumnezeu l-a înzestrat pe om cu un anumit sex este cel al procreării și nu pentru ca omul să dispună de el după bunul plac. Negarea rostului evident al unui lucru ține de schizofrenie, adică neacceptarea realității. Nebunie deliberată chiar.
Organizația Mondială a Sănătății continuă să clasifice transgenderismul ca o tulburare mentală. „Dar asta probabil nu va ține mult, considerând că specialiștii în domeniu care înca atribuie transgenderismul unei disfuncționalități a minții sunt asaltați și eliminați unul după altul” (cazul Dr. Kenneth Zucker din Canada), după cum constată Peter Costea (Alianța Familiilor din România).
4. O ideologie tiranică
Pe cât este ideologia genului de nerealistă, pe atât ea pretinde aderență absolută sub amenințarea tacită a distrugerii, la fel ca islamul. Sub dictonul toleranței folosit ca vârf de lance, ea este cea mai intolerantă ideologie din câte există, ea având aspirații globale de a supune următoarele generații cu price preț, fie el licit sau ilicit. Printre victimele ei sunt bucătari, oameni de afaceri, proprietari de restaurante, medici, polițiști, activiști pro-life, preoți și pastori, profesori, educatori etc. „Revolutia sexuală își are propria inchizitie care ii devoreaza pe cei care se impotrivesc. Nu sunt arși pe rug, dar sunt stiviți de autocenzura și corectitudinea culturală și politică de care e pătrunsă gândirea occidentală contemporană,” spune Peter Costea.
5. Primele victime sunt copiii.
Dacă inoculăm copiiilor această ideologie diabolică, cum va arăta societatea noastră după 20-30 de ani? Vom fi îngroziți și vom căuta vinovații. Iar cei responsabili vor pretinde că n-au putut bănui consecințele. Promiscuitatea naște promiscuitate și se transmite din tată-n fiu. ”Dar pentru oricine va face să păcătuiasca pe unul din acești micuti, care cred în Mine, ar fi mai de folos să i se atârne de gât opiatră mare demoară și să fie înecat în adâncul mării.” (Mat.18:6)
În școli copiii sunt literalmente mințiți că schimbarea sexului e posibilă și e ceva normal, că omul poate avea diverse înclinații și atracții justificabile.
6. O ofensă la adresa lui Dumnezeu
Capodopera creației lui Dumnezeu, omul, nu mai dorește să fie ceea ce este și pentru ceea ce a fost creat, ci vrea să se auto-creeze, să-și transforme identitatea într-una falsă pentru a nu sluji planului Creatorului nostru. Acolo unde s-a pierdut credința, orice este posibil, chiar asumarea unor identități de alte specii. Lucifericul „non serviam” ca bărbat și femeie!…..
sursa: Cultura Vieții