„Patrioții de la PSD”, ăia care vor să scape țara de agenții lui Soros, sunt la rândul lor agenți ai neomarxismului cultural. Și ce dovadă mai clară vreți în acest sens decât planul de eliminare a fiorului național încă de pe băncile școlii. Pentru că noua conducere a Ministerului Educației vrea, nici mai mult nici mai puțin, decât să formeze „mecanisme intelectuale care să prevină orice forme de naționalism” la elevii de școala generală.
Înainte de a vă propune să citiți o analiză devastatoare a jurnalistei Adriana Oprea Popescu, pe ActiveNews.ro, haideți să vedem cum definește DEX-ul și Enciclopedia Britanică naționalismul…
Dicționarul Explicativ al limbii române (ediția a II-a revăzută și adăugită în 2009) definește naționalismul ca fiind „ideologie și politică derivate din conceptul de națiune, care a contribuit în sec. XVIII-XX la cristalizarea conștiinței naționale și la formarea națiunilor și statelor naționale”.
Iar potrivit Enciclopediei Britanice, „naționalismul este o ideologie bazată pe premisa că loialitatea și devotamentul individului față de stat-națiune este mai presus decât alte interese individuale sau de grup.”
Deci, ce e atât de rău să fii naționalist, să fii patriot? E rău pentru că politicienii de astăzi sunt urmașii bolșevicilor de ieri. Și ca să vă fie clar, iată cum defineau bolșevicii termenul de NAȚIONALISM în România anilor 1950, când au distrus elitele intelectuale, militare și țărănești ale românilor: „Ideologie și politică reacționară care susține interesele burgheziei exploatatoare, prezentîndu-le ca interese ale întregii națiuni, cu scopul de a sparge unitatea de luptă a clasei muncitoare, instigînd la ură națională, la asuprirea altor națiuni sau a minorităților naționale.”
E clar acum?
Daniel Roxin
Ministerul Educației Naționale și Institutul de Științe ale Educației au lansat vineri în consultare proiectele de programe școlare pentru clasele V-VIII. Două dintre discipline ne-au atras atenția: Istoria și Limba și literatura română.
Ȋn vreme ce copiii merg la școală cocoșați la propriu de ghiozdanele mult prea grele, fără chef și fără să mai descopere în lumea din jur rostul învățăturii, în vreme ce se tremură de frig în școli, iar la țară elevii încă mai merg la WC-ul din fundul curții, în vreme ce profesorii sunt desconsiderați de societate, deși salvarea acestei nații stă doar în ei, în vreme ce întreg învățământul românesc e în haos și-n cădere liberă, de ani de zile, și nicio guvernare n-a făcut nimic pentru a opri acest dezastru, Ministerul Educației vine acum și mai bate un cui la coșciug, modificând programele școlare, după dictarea altora.
La orele de Istorie și de Limba și literatura română, profesorii trebuie „să stimuleze asumarea multiculturalității și multiperspectivității”, „să prevină orice forme de naționalism” și să vegheze la crearea unui „comportament empatic intercultural”.
De ce nu a prevăzut toate aceste obiective Ministerul Educației în programa școlară pentru disciplina Educație socială? Pentru că nu dezvoltarea unui așa-zis spirit civic este scopul final. Ci transformarea orelor de Istorie și de Limba și literatura română într-o mare peltea a diversității.
Nu le ajunge propagande holocaustului ?Vai de copii din ziua de azi!…(vai de noi toti!)
Noi toți adulții acestor timpuri, care mai avem ceva informații despre aceste aspecte suntem vinovații acestor tinere generații și a viitoarelor generații. Ce soluție ar exista totuși ?… Întrebarea este pentru cei care dețin mecanismele.
Părerea mea, pentru noi care nu avem frâiele mecanismelor: credința și ieșirea din indiferență.