„Happy Meal” la pachet cu propaganda pentru „familii” formate din doi bărbați

1 902

Cumpărătorii meniurilor „Happy Meal” de la McDonalds, care sunt, în general, destinate celor mici, au primit mai mult decât au cerut, în ultima perioadă. Un cititor ne-a trimis la redacție broșura pe care pe care a primit-o, odată cu pachetul „Happy Meal”, cumpărat pentru copilul său.

Părintele s-a trezit cu o broșură, intitulată „Little people, Big Dreams”, „Pot fi un muzician talentat”, destinată copiilor care au împlinit trei ani. Avându-i pe copertă pe Aretha Franklin și Elton John, broșura nu se limitează la menționarea carierei muzicale a artiștilor.

Dimpotrivă. La secțiunea despre Elton John, micuții români pot afla că britanicul „s-a căsătorit și împreună cu soțul său, David și cei doi fii, a avut familia la care a visat dintotdeauna”. (foto jos)

Programul „Little People, Big Dreams” este lansat de McDonalds din 2023, chiar în Martie. Conform comunicatului de presă al companiei, este vorba despre a prezenta pe înțelesul copiilor, realizările unor oameni excepționali.

„Noua serie de cărți disponibilă în restaurantele McDonald’s, numită „Little People, Big Dreams”, are la bază poveștile unor oameni excepționali: creatori, artiști, oameni de știință și lideri care au avut contribuții semnificative și realizări incredibile.

Menite să îi inspire pe copii, cărțile sunt adaptate pe înțelesul micuților, includ ilustrații și activități educative, care amplifică efectul lecturii și îi încurajează pe copii să facă primii pași în universul poveștilor. Astfel, cei mici își pot personaliza cartea cu desene unice, pot parcurge jocuri distractive și pot contribui la dezvoltarea firului narativ. Mai mult, cărțile sunt tipărite într-un format de buzunar, fiind ușor de purtat și de răsfoit”, a arătat McDonalds.

De ce ar trebui să știe, un copil de trei ani, că există „familii” formate din doi bărbați? Și cum i se poate explica unui copil, că doi bărbați „pot avea copii”? La ce îi poate „inspira” pe micuți o asemenea informație?

Este evident că programul are o tentă ideologică, importată din occident, având în vedere că se pune accent pe minorități. De altfel, acest lucru este evident și-n acest caz, unde personajele sunt de culoare și un homosexual. Ambele categorii sunt fie inexistente, fie minuscule în România.

Din coperțile promovate de McDonalds, pare evident că niciunul dintre acești oameni „excepționali” nu este reprezentantiv pentru societatea românească.

sursa: R3Media

1 Comment
  1. Moraru+Ionut says

    Pai cine se duce la Mc Donalds sau KFC si mananca plastic jidanesc, merita sa primeasca si un rahat in punga. Pe bune acuma, la ce te astepti de la Mc Donalds?

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

css.php